[AppPhy] koktel povodom izbora u zvanje naučni saradnik sreda 20. oktobar 14h Centar za čvrsto stanje

Đorđe Jovanović djordje at ipb.ac.rs
Wed Oct 19 10:37:25 CEST 2011

Drage koleginice i kolege

Velika mi je radost i čast da vas sutra 20. oktobra u 14h pozovem na
mali koktel u salu za seminar Centra za fiziku čvrstog stanja i nove
materijale povodom mog izbora u zvanje naučni saradnik i dobijene prve
plate sa osetnom povišicom.
Ovo je ujedno i vaša radost jer ste mi puno pomogli direktno ili
indirektno da do ovoga dođe.
Hvala vam puno na svemu i vidimo se sutra
Svako dobro vam želim

Đorđe

--
Center for Solid State Physics and New Materials
Institute of Physics Belgrade