[AppPhy] izvestaj

Nebojsa Romcevic romcevi at ipb.ac.rs
Tue Dec 17 20:17:15 CET 2013

Postovane kolege,

doslo je vreme za pisanje godisnjeg izvestaja. Molim vas da mi
posaljete spisak vasih radova za 2010. god i 2013. god. Dovoljno je da
mi posaljete radove koje imate a da ja nisam koautor.

  Znam da je to cudno, ali to je zahtev Ministarstva, verovatno zbog
kompletiranja 2010. godine, koja je u vreme konkurisanja uneta samo za
prvih 6 meseci.

Napominjem da bi  uspesno uneli publikacije u sistem potrebno je da:

Kod M10, M20, M40 i M50 treba navesti : Naziv, ISSN/ISBN, Izdavač,
Godina.
Kod M30 i M60 treba navesti : Naziv, Od datuma, Do datuma, Država,
ISSN/ISBN, Izdavač, Godina
Kod M80 i M90 treba navesti : Naziv i Godina.

Podaci o radavima se navode kao sto je u originalu (srpski ćirilica,
srpski latinica, engleski, itd).

Pozdrav

Nebojsa Romcevic

--