[AppPhy] Fwd: PSI

Gordana Kodzo kodzo at ipb.ac.rs
Wed Jul 1 10:58:50 CEST 2015

moj mail ne prolazi na Institut

-------- Original Message --------
Subject: PSI
Date: 30 Jun 2015 20:08
 From: Gordana Kodzo <kodzo at ipb.ac.rs>
To: <institut at ipb.ac.rs>

Bez namere da polemišem sa bilo kim, želim samo da skrenem pažnju svima
na par činjenica:

1. Sam Zoran Grujić je, pri nemilom događaju, video dva crna psa, ni
jedan od njih ne pripada našima koji su rodjeni i žive na placu
Instituta i NIKADA NIKOGA nisu napali. Na protiv, veoma su plašljivi i
sklanjaju se i od onih koji ih vole i od onih drugih, od koji su
pretrpeli koješta.

2. Naše pse niko ne može ni da vidi u dvorištu gde se parkiraju i
prolaze gosti, jer se oni tom delu ne približavaju.

3. Želja onih zaposlenih u Institutu koji ne žele da psi žive na
njegovom placu možda može da se ispuni uklanjanjem ovih (od kojih su dve
keruše već stare i neće još dugo), ali će tada doći drugi, novi ... ko
zna kakvi, oni koji osvoje teritoriju.

4. Angažovanje na sterilizaciji ovih pasa koji su na svom terenu jedino
je trajno rešenje. Tada "gostujućih" mužjaka (koji su akteri nemilog
događaja) ne bi bilo, a teren bi bio zaštićen od potencijalno novih
lutalica sve dok ovi naši psi ne odžive svoje živote.

5. Zakon o dobrobiti životinja zasniva se, pored ostalog, na načelu
brige o životinjama, koje podrazumeva moralnu obavezu i dužnost čoveka
da poštuje životinje i brine o životu i dobrobiti životinja čiji
opstanak zavisi neposredno od njega (čl. 4, st. 2). Moja pretpostavka je
da su visoko obrazovani ljudi i moralniji deo ovog društva.

Gordana Kodžo

P.S. Nemam decu, ali ih veoma volim, a i deca mene.

--
Institute of Physics Belgrade
Pregrevica 118, 11080 Belgrade, Serbia