[AppPhy] Slavlje

Milka Jakovljevic mmiric at ipb.ac.rs
Mon Dec 3 12:28:39 CET 2018

Drage koleginice i kolege,

Kolega Bojan Stojadinović je dosta čašćavao u poslednje vreme (postao je
dr i oženio se), a kao šlag na tortu, sutra organizuje zakusku povodom
rođenja svog sina prvenca, Dimitrija :)

Bilo bi lepo da malom Dimitiju nešto poklonimo. S obzirom na to da
nemamo puno vremena, najverovatnija opcija je da taj poklon bude u vidu
novca, pa da mama i tata izaberu nešto što je bebi neophodno (a verujemo
da je spisak podugačak). Predlog je da, ko je zainteresovan za ovu
akciju, pokloni između 500 i 1000 dinara. Novac možete doneti meni ili
kolegi Borislavu Vasiću.

Puno pozdrava,
Milka Jakovljević

p.s. Da ne bude zabune, Bojan je, radi lakše komunikacije, privremeno
skinut sa Solidstate liste... bar dok proslava ne prođe.