[AppPhy] Fwd: Destilacija

Ivana R Milosevic novovic at ipb.ac.rs
Thu Mar 12 20:19:36 CET 2020

-------- Original Message --------
Subject: Destilacija
Date: 2020-03-12 17:59
 From: Ivana R Milosevic <novovic at ipb.ac.rs>
To: SolidState <solidstate at ipb.ac.rs>, graphene at ipb.ac.rs, Snezana
Velickovic <sneza at ipb.ac.rs>

Drage kolege,

Jedna napomena a mislim da je to najbolje da uradim u ovom momentu. Da
ne bi bilo da niko nije upalio aparat a on radi, a bude nekih problema
na kraju. Nadam se da to nije tesko ispuniti.

Napomena je:
1. Ko pali destilacioni aparat (voda i struja) u obavezi je i da ga
ugasi!
2. Ostavicemo jedan blok/svesku u koji bi bilo pozeljno da se upisuje
osoba koja pali aparat. Sutra ujutru pored aparata cu je ostaviti.

Za sada se Sneza Velickovic i ja javljamo da cemo voditi racuna o nivou
destilovane vode. Mom labu je destilovana potrebna, zato ovo pisem! Mi
takodje, mislim na laboratoriju za grafen i druge 2D materijale imamo i
aparat da dejonizovanu vodu, ako neko nije upoznat, a treba mu. Bilo bi
lepo da se javi jos neko, moze meni na mail ko bi delio obaveze paljenja
jer voda nestaje i po svemu sudeci aparat svaki dan mora da se pali, a
nas dve ne budemo u mogucnosti to da uradimo. Do sada je to radio Stole.
S obzirom da je covek u penziji da se dogovorimo i da znamo ko pali a i
da podelimo obaveze.

Srdacan pozdrav!
Snezana i Ivana

--