[hep-th] Postdoc mesto u Italiji

Marija Dimitrijevic dmarija at phy.bg.ac.yu
Thu Dec 27 12:54:41 CET 2007

Zdravo svima,

imam malo ili malo duze obavestenje-informaciju.

Na univerzitetu u Alesandriji (reda 100km jugo-istocno od Torina) postoji mogucnost da ce
biti jedno postdoc mesto pocev od proleca 2009 godine a na godinu dana. Prica je malo
duza, naime neko ko pocinje postdoc sad u prolece (mart-april 2008) ne zeli da iskoristi
dve godine od istog vec samo jednu, tako da druga ostaje "slobodna". Prijavljivanje nije
komplikovano, kako sam ja shvatila treba poslati cv i par radova objavljanih. Ne trebaju
preporuke :) a mislim ni research proposal. Rok za prijavljaivanje je sredina januara
2008.. Svi se prijavljuju za jedno mesto, 1. (i jedni za sada) na listi je taj koji hoce
samo godinu dana, 2. na listi bi bio onaj koji se prijavi i njemu bi ostala ta sledeca
godina. Izvinjavam se sto ovo zvuci ovako komplikovano, ali u sustini nije.

Sto se grupe u Alesandriji tice, nije velika i recimo da ljudi rade teoriju struna ili/i
nekomutativno sta-god. Evo vam i linka

http://fisicateorica.mfn.unipmn.it/index.html

Naravo, ja zvanicno pripadam doticnoj grupi sledecih godinu dana. Radim sa Paolom
Aschieri-em i Leonardom Castellani-em (to je nekomutativni deo), Pietro Antonio Grassi i
Alberto Lerda su "stringasi". Svi su fini, univerzitet je nov, lepo izgleda, jedno sto
nema puno studenata. Naravno, postoji saradnja sa grupom iz Torina koja je cisto
"stringaska" i dosta jaka.

Ono sto ne znam je da li moze da se prijavi neko ko nije doktorirao jos uvek, ali ce
doktorirati u medjuvremenu. Zato vam saljem e-mail od Paola pa ako je neko zainteresovan
neka mu se slobodno javi:

aschieri at to.infn.it

Eventualno se javite meni, pa da ja prosledim Paolu pitanja, ali mislim da je lakse
direktno njemu se javiti.

Ne znam da li sam isputila nesto bitno. Ako imate pitanja, tu sam. Ono sto je zgodno oko
ovog mesta je to sto nije komplikovano prijaviti se, a mesto je skoro sigurno. Naravno ako
znate nekog ko nije na ovoj mailing listi a bio bi zainteresovan prosledite mu/joj ovaj mail.

Toliko od mene, pozdrav svima. Sve najbolje u novoj godini i srecan Bozic ako se ne
vidimo/cujemo pre praznika.

Marija

Marija Dimitrijevic

INFN Gruppo Collegato di Alessandria