[hep-th] seminar u petak u 10

Marija Dimitrijevic dmarija at ipb.ac.rs
Wed Mar 17 16:40:39 CET 2010

?!?! Koliko sam ja shvatila predavanje ce drzati Maja. Bila je diskusija
da li cu pricati ja ili Vasilic, ja sam odjurila na faks pre zavrsetka
iste zbog casa. Voja mi je u ponedeljak rekao da ce na kraju pricati Maja.
Ako to nije tacno, onda krivite Voju za dezinformaciju i zbunjivanje
predavaca sa ishodom neimanja seminara u petak :)

Pozdrav svima,

Marija

Marija Dimitrijevic

Faculty of Physics,