[hep-th] Fwd: ITN urgent

Branko Dragovich dragovich at ipb.ac.rs
Mon Dec 12 23:17:52 CET 2011

Branislave,

Molim vas prosledite ovu informaciju na hep-th,
posto je to najpogodniji nacin.

Postovane koleginice i kolege,

Pozivam vas da ucestvujete u Initial Training Network (ITN).
Glavni koordinator je Prof. Vladimir Dobrev iz Sofije.
Ja sam zamoljen  da budem koordinator za ucesnike iz Beograda.
Konkurs kod FP7 traje do 12.01.2012 i projekt je na 4 godine.
Detalji se mogu naci u prilozenom uputstvu.

It will include the relevant (string, cosmo, math.phys. and applied
math) groups of Greece, Bulgaria, Romania, Serbia, Croatia, Turkey,
Israel, and will focus primarily on McS and PhD training. This is
very important for our region, since postgraduate studies are
virtually absent.

Potrebno mi je da hitno imam sledece:

1. list of participating scientists:  senior, postdocs, PhD students,
together with
their journal papers for the last 5 years;

2. proposed research directions !

3. PIC numbers    (not so urgent).

4. please, think about possible Associate Partner from the private
sector   (see page 8 of the Guide).

Svi koji zele da ucestvuju su dobro dosli i molim da mi hitno potvrde
svoje ucesce i da mi u toku 2 dana dostave CV, spisak radova u
casopisima za 5 zadnjih godina i da predloze
teme istrazivanja (treninga).

Slobodno me kontaktirajte preko emaila za sve sto nije jasno.

Srdacan pozdrav,
Branko Dragovic

---
Institute of Physics Belgrade