[hep-th] put & Divcibare

Maja Buric majab at ipb.ac.rs
Tue Sep 6 18:37:04 CEST 2011

Pozdrav svima! Danas smo bili u hotelu na Divcibarama i sazeti utisak bi
bio: sve je super. Ipak, evo nekoliko obavestenja o konferenciji i putu do
tamo, i molim vas da mi odgovorite do, recimo, cetvrtka, da bismo u petak
mogli da napravimo plan za put i raspored.

Dakle, putujemo kombijem IF-a i to u nedelju dve ture, jedna pre a jedna
popodne. U vezi s tim molim vas da mi javite kada je kome zgodno da
napravimo odgovarajuci raspored; a takodje i da li neko planira da ide
kolima, jer mesta u kombiju ima tacno koliko treba ili nesto manje. Mozda
nije lose, ako neko vodi familiju, da i to znamo zbog rezervacije sobe.

Dalje, javite mi ko bi s kim hteo da bude u sobi, da posaljemo raspored
u hotel; sobe su uglavnom dvokrevetne (sto se tice clanova 171031, ostali
po sopstvenoj zelji).

Hotel je lep, ima bazen, teren za tenis i stoni tenis. Imamo pun pansion,
dorucak 8-10, rucak 13-15, vecera 19-21. Nas plan rada je da imamo po dve
sesije u ponedeljak i utorak, i to 10-12 i 16.30-19, a u sredu samo pre
podne. Pansion nam pocinje u nedelju vecerom, a zavrsava se u sredu
ruckom. Posle povratak, opet iz dvaput.

Nadam se da nisam nista zaboravila; ako ima pitanja, slobodno, a Cvele zna
sve sto i ja. Cujemo se i pozdrav, Maja