[hep-th] zavrsni seminar

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Mon Dec 24 21:50:06 CET 2012

Cvele, ko je predlozio taj termin? Meni je tada trening (od 18 do 23h),
nema sanse da dodjem u subotu popodne, narocito ne u 19h.

Molim te vidi da se taj "seminar" premesti za neki radni dan. Sta je bilo
sa Majinim predlogom za cetvrtak? Zasto nije usvojen taj termin?

:-)
Marko

Dr. Marko Vojinovic
Institute of Physics