[hep-th] Nov sajt nase grupe

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Mon Dec 31 23:15:26 CET 2012

Pozdrav svima i srecna nova godina! :-)

Evo kao jedan poklon za novu godinu, upravo je proradio nov, potpuno
redizajniran sajt nase grupe. Nalazi se na istoj adresi kao i dosad:

    www.gravity.ipb.ac.rs

Par komentara:

* Sajt zasad podrazumeva da imate ukljucen JavaScript u vasem browser-u, i
prikazuje se malo izbrljano ako JS nije ukljucen. To cu da popravim
kasnije.

* Tekstovi i informacije o grupi su maltene isti kao sto su bili na starom
sajtu, i bilo bi lepo da ih azuriramo, narocito "research" stranu, pa
pogledajte i posaljite mi sugestije, arXiv linkove na probrane radove iz
oblasti, itd.

* Takodje pogledajte vase podatke u okviru "people" strane, proverite da
li je sve tacno i posaljite mi podatke koji nedostaju.

* Ukoliko vam se slike u gornjem delu preklapaju, svi browser-i danas
podrzavaju "zoom-in/out" date strane, sto se obicno postize kombinacijama
CTRL+ i CTRL- (bar u Firefox-u), pa iskoristite to da namestite velicinu
sajta koja odgovara za vas ekran. Mozda cu kasnije i ovo popraviti da se
namesta automatski.

Znaci, pregledajte ceo sajt i javite mi utiske, primedbe i sugestije.

Jos jednom svima zelim srecnu novu godinu! ;-)

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs