[hep-th] 171031 izvestaj, doktoranti

Maja Buric majab at ipb.ac.rs
Fri Jan 4 11:01:09 CET 2013

Pozdrav svim clanovima projekta, uz najbolje zelje za 2013!

Kao uvek, i ove godine treba da podnesemo izvestaj Ministarstvu o radu
na projektu. Izvestaj o radu treba da se popuni do 20. januara, a
finansijski
izvestaj do 20. februara. Zato vas molim da svoje posebne izvestaje,
tj. SPISAK
RADOVA objavljenih u 2012, posaljete do 15. januara, npr. Mariji za FF
a Marku
za IF, pa cemo ih onda spojiti.

Ima jos nekoliko detalja: prvo, sem spiska radova treba da napisemo i
nesto
teksta, i to dve stvari: CILJEVE istrazivanja ostvarene u 2012, i PLAN
istrazivanja
za 2013. Svako od nas tj. po (pod)grupama bi mogao da napise po 1-2
recenice na
ove teme, pa cu ja to onda (uz pomoc dobrovoljaca) spojiti.

Druga vazna a nova stvar koja se trazi je dosta detaljan izvestaj o
doktorantima
i njihovom napredovanju. Osim FORMULARA koji treba da bude popunjen za
svakog
doktoranta (u prilogu), i u samom ivvestaju se trazi dosta podataka:
datum upisa na
doktorske studije, upisana godina, prosecna ocena na prethodnoj godini,
naziv
disertacije & status itd. Zato MOLIM DOKTORANTE da mi ove podatke
posalju u jednom
kracem fajlu (vecina moze da se vidi iz indeksa), a takodje i da popune
formular
koji vam saljem i da prikupe potrebna dokumenta (ona koje se dobijaju u
studentskoj
sluzbi FF uzecu ja).

Sta da kazem, nova godina je pocela -
pozdrav, Maja