[hep-th] Divcibare

Igor Salom isalom at ipb.ac.rs
Fri Jun 21 10:20:53 CEST 2013

Pozdrav svima, iz Varne!

Imam dva, donekle relirana, problema:

1) Ako sve bude po planu, ja bih trebalo da se vratim iz Ukrajine
(konferencija + skola na kojoj treba da drzim neka predavanja) tek negde
21.9. (a ako budem isao vozom, onda i kasnije). Otud tesko da mogu
stici, sto, sa druge strane, tesko da je razlog da se samo zbog mene
menjaju planovi - pretpostavljam da ce biti tesko naci datum koji bas
svima odgovara.

2) Prilicno kasno sam doznao za neku konferenciju o
supersimetrijama u Dubni (krajem jula), za koju se ispostavilo da je
neverovatno retko mesto gde ce se skupiti bas oni ljudi (Vasiliev,
Lukierski, Sorokin, Plyushchay, Fedoruk...) koji se bave ovim cime se ja
bavim, tj osp supersimetrijom. Marija vec ide na ovu konferenciju, ali
se ona na vreme prijavila za pare kod ministarstva, dok sam ja zakasnio.
Stvar sam jos vise zakomplikovao kada sam kontaktirao organizatore da
pitam za finansijsku podrsku - rekli su da najvise mogu da mi spuste
cenu boravka sa 450e na 250e, i posle toga se cini da nekako
podrazumevaju da cu doci (ovde u Varni je jedan od organizatora, izvesni
Ivanov, koji se cudio kada sam rekao da nisam jos siguran da mogu). No,
i posle ovog snizenja, ostaju mi troskovi od 250e smestaj + 350 let +
100 hrana = oko 700e. Uz logicnu opciju da ne odem, razmatram i opciju
da ove troskove pokrijem skroz iz svog dzepa, ali bi bilo makar
psiholoski lakse (i za objasnjenje pred suprugom) ako bih bar deo
troskova pokrio iz nekog drugog izvora.

Znam koliko je iluzorno u ovo
trenutnku pricati o bilo kakvom finansiranju sa projekta, ali da
proverim da li postoji neka od sledecih mogucnosti:

1) Da ja sada
pokrijem sve troskove sam, a da mi se neki deo plati sa projekta jednog
lepog dana kada para bude bilo - ne znam da li je ovo uopste tehnicki
moguce?

2) Iako znam da to nije ideja, ali kad vec ne mogu da
prisustvujem Divcibarima u tom terminu - da li mogu da racunam na tih
oko 100e koliko bi bio moj smestaj tamo?

Za sada su ovo samo
hipoteticka pitanja, najverovatnije da necu ici. Ja se generalno trudim
da posecujem jedino konferencije na kojima organizator pokriva troskive
(u skladu sa tim, do sada nikad licno nisam koristio finansiranje sa
projekta), ali ovo je specificna situacija.

Inace, u Varni je more
toplo, vreme lepo, predavanja tako-tako, a iz restorana bi Cvele izvesno
pobegao.

Ljubica i ja vas pozdravljamo!

Igor

--
Institute of
Physics Belgrade

On 19 Jun 2013 12:12, Branislav Cvetkovic
wrote:

> Postovane kolege,
>
> u skladu sa nasim dogovorom od proslog
petka kontaktirao sam hotel na
> Divcibarama. Pun pansion za smestaj u
dvokrevetnoj sobi je 3500 din po
> osobi.
> Pre odrzavanja skupa moramo
da platimo izmedju 30 i 50 posto ukupne
> cene.
> Sto se tice datuma
organizovanja skupa predlog je da to bude u periodu
> od cetvrtka 19.09
do nedelje 22.09 (3 nocenja). To znaci da cemo na
> raspolaganju imati
2+1/2 radnih dana. Da li se slazete sa ovim
> predlogom?
>
> Pozdrav
Branislav