[hep-th] podaci za izvestaj, 171031 (procitati)

Maja Buric majab at ipb.ac.rs
Thu Jan 9 12:44:59 CET 2014

Dragi clanovi projekta,

vec sam vam pominjala da je ove godine izvestaj o radu promenjen tako da
treba popuniti vise podataka, pa u skladu s tim vas molim da mi do
ponedeljka posaljete sledece:

1. Treba da se popuni datum sticanja zvanja, sto treba traziti
od obe pravne sluzbe, IF i FF, za svakog clana projekta

2. STARIJI istrazivaci treba da mi posalju po 1-3 recenice na sledece
teme: a) sta u 2013 nije ostvareno i zasto, i b) plan rada za 2014

3. STUDENTI treba da mi dostave sledece podatke: broj indeksa, datum upisa
I godine, broj ispita, prosecna ocena, naziv doktorata i status doktorata
(i napomena, :o)) : sve u svemu najlakse je da mi posaljete indeks ili
fotokopiju mada se deo ovih podataka nalazi u uverenju o studiranju. Za
Dejana mi treba JMBG i e-mail adresa.

Cujemo se i pozdrav,
Maja