[hep-th] LOC

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Wed Apr 15 15:57:30 CEST 2015

Ako ce da bude sastanak grupe u petak, bilo bi lepo da se evenutalno
dogovorite da neko napise neki prikladan tekst o Draganu (na engleskom),
za sajt nase grupe.

Osim toga, na sajtu se vodi i Ignjat Nikolic kao bivsi clan grupe, sa
naznakom da je preminuo (to sam prepisao sa Milutinove stare verzije
sajta). Jel' moze neko da me informise o tome da li je Ignjat bio napustio
nasu grupu za zivota, ili je preminuo kao nas clan? Ako je ostao nas clan,
onda bi mogao neko da napise nesto i o njemu.

:-)
Marko

Dr. Marko Vojinovic
Group of Mathematical Physics