[hep-th] Template OTR; naslovi

Maja Buric majab at ipb.ac.rs
Fri Apr 24 18:14:08 CEST 2015

Drage kolege,

evo Dusko je napravio template za radove za OTR na cirilici: dogovorili
smo se da tekstovi budu gotovi do 20. maja, 8 ili 10 strana, a da mi
naslove posaljete do DANAS - a to su uradili samo Dusko i Marija. Zato
vas molim da definisete naslove svojih predavanja da bismo mogli da
napravimo postere i posaljete mi,

Cujemo se i pozdrav, Maja