[hep-th] OTR100

Maja Buric majab at ipb.ac.rs
Wed Jun 17 07:56:31 CEST 2015

Dragi clanovi projekta, predavaci
i ostali ljudi dobre volje,

evo nekoliko tehnickih stvari o OTR100, koji ce se, da vas
podsetim, odrzati u SANU sledeceg utorka, pocetak je u 10.

Imamo vec dosta registrovanih na sajtu, preko 100, i medju
njima prilican broj djaka i studenata - ovo pisem zbog predavaca,
imajte to u vidu (bez obzira na to sta vam pise u prezentacijama)
a videce se i na licu mesta - ko je u publici.

Knjiga predavanja i majice bice izgleda gotove tek u ponedeljak,
pa predlazem da se tog dana nadjemo negde popodne na zavrsni
dogovor, da pogledamo materijal itd. Gledajuci finansije,
odustali smo od toga da svim ucesnicima osim knjige poklonimo
i majicu (verovatno je nerealna i smanjena varijanta - djacima i
studentima), ali moci ce da se kupe za 500 din. Odustali smo i
od kafe u pauzi. Predavanja ce trajati kao sto smo se dogovorili
po pola sata + 10 min pitanja. Program je sajtu nase grupe, dodjite
malo ranije da prebacite prezentacije i sl.

Urednik Srpske naucne televizije je trazio odobrenje da snima
predavanja (u principu, za njihov program) i ja sam se slozila -
ako neko od predavaca ima protiv, neka mi javi.

Mislim da je za sad to to,
U ime lokalnog organizacionog odbora,
:o)  Maja