[hep-th] Peto predavanje iz dodatne nastave za studente

Marko Vojinovic vmarko at mail.ipb.ac.rs
Tue Dec 11 15:41:53 CET 2018

Pozdrav svima,

Nastavljamo sa ciklusom predavanja "dodatna nastava za studente". Za one
koji ne znaju --- u pitanju su kratka pedagoska predavanja prilagodjena
nivou studenata osnovnih studija fizike (pre svega 3. i 4. godine), koja
se bave materijalom koji je potencijalno vazan i znacajan, a nije pokriven
kurikulumom na osnovnim studijama. Predavaci biraju i formulisu teme
vodeci se pitanjem "Sta sam ja zeleo da cujem na osnovnim studijama, a
niko mi nije ispricao?".

Peto predavanje zakazujemo za petak 14.12. u 14:00 na Institutu za fiziku,
sala 360. Predavac je Igor Salom, a tema i apstrakt su dati nize.

Naslov: Bell-ova teorema
Apstrakt:
Značaj Belove nejednakosti za razumevanje kvantnih fenomena nemoguce je
preceniti - neki je smatraju i najdubljim dostignućem cele nauke. Mi ćemo
izložiti tvrđenje i dokaz Belove teoreme (u njenoh CHSH verziji), i
prodiskutovati njena eksperimentalna narušenja i neposredne implikacije.

e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs