[hep-th] workshop

Branislav Cvetkovic cbranislav at ipb.ac.rs
Thu Jan 18 23:47:32 CET 2018

Postovane kolege,

Kao sto smo se dogovorili krajem prosle godine 1. februara cemo na
institutu za fiziku imati mini radionicu pod radnim naslovom
“Mini HEP Workshop on Gravity, Black holes, Holography, Strings and
Noncommutative geometry”. Radionica ce se odrzati 1. februara  na
institutu. U prepodnevnom terminu (pre rucka) imacemo cetiri predavanja
po pozivu od 45 min+10 min za diskusiju.  Predavaci ce biti
Marija Pilar, Rodrigo Olea, Olivera Miskovic i Mihailo Cubrovic. U
popodnevnoj sesiji posle rucka prednost ce biti  data  studentima,
ali bice jedan do dva termina za starije dobrovoljce.

Posto se vreme radionice priblizilo potrebno je da najpre preduzmemo
sledece korake

1. Zamolio bih Marka bih, da ako mu nije tesko, na stranici nase grupe
otvori formular za registraciju ucesnika, koju bi trebalo shvatiti
ozbiljno,  da bismo mogli da kazemo  koliko osoba ocekujemo na rucku u
restoranu.

2. Zamolio bih Mariju da pribavi naslov i apstrakt od Marije Pilar. Ja
sam vec kontaktirao preostala tri predavaca.

3.  Molio bih studente da mi posalju naslove i apstrakte svojih
predavanja od po pola sata.

Pozdrav Branislav

--
Institute of Physics Belgrade