[hep-th] Fwd: Seminari mozda?

Branislav Cvetkovic cbranislav at ipb.ac.rs
Thu Oct 22 20:44:30 CEST 2020

-------- Original Message --------
Subject: Seminari mozda?
Date: 2020-10-22 16:55
 From: Marija Dimitrijevic Ciric <dmarija at ipb.ac.rs>
To: "Branislav Cvetkovic <Branislav Cvetkovic" <cbranislav at ipb.ac.rs>

Zdravo Branislave,

mozes li da ovu poruku ispod prosledis na hep-th? Hvala... Pozdrav!

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Zdravo svima,

nadam se da ste svi zdravo i dobro.

Posto ste mi u nekom trenutku letos dodelili ulogu sefa seminara, htela
sam da pitam sledece. Da li mislite da mozemo da pokusamo da se vidjamo
on-line (ako ne uzivo) jednom u dve nedelje? Sto se mene tice, moze
standardni termin seminara petak u 11. Prvi sastanak moze da bude
sledece nedelje, samo da se cujemo i mozda probamo da napravimo neki
plan rada. A mozemo i master studente (kojih izgleda ima dosta ove
godine) da pozovemo i da im predocimo moguce teme, jer su se neki od
njih vec raspitivali sta bi radili kod nas.

Sto se tehnickog dela tice, ja imam placeni zoom nalog, pa mogu da
zakazujem sastanke proizvoljne duzine i sa dovoljno velikim brojem
ljudi. Mozemo tako da funkcionisemo, osim ako nemate bolji predlog.

Razmislite, pa se javite.

Cujemo se, pozdrav!

Marija

--