[hep-th] Fwd: Simpozij studenata doktorskih studija

Marija Dimitrijevic Ciric dmarija at ipb.ac.rs
Mon Mar 1 11:49:53 CET 2021

Zdravo svima,

mozda ovaj mail dole bude interesantan nasim doktorantima. Ja nisam
upucena u detalje, ali izgleda da kolege iz Zagreba organizuju
simpozijum studenata doktorskih studija krajem aprila. Mislim da je
travanj april :) Mozda je lepa mogucnost da nasi doktoranti prezentuju
svoj rad. Ne znam da li uzivo ili on-line, ali sve jedno, mogu malo da
vezbaju.

Pogledajte mail i link u mailu, pa razmislite. Ja cu pomoci sta treba,
posto svakako poznajemo ljude iz Zagreba.

Pozdrav svima,

Marija

---
Marija Dimitrijevic Ciric