[hep-th] Odbrane master radova u cetvrtak 30. septembra

Marija Dimitrijevic Ciric dmarija at ipb.ac.rs
Tue Sep 28 20:07:05 CEST 2021

Zdravo svima,

evo rasporeda odbrana master radova nasih studenata u cetvrtak 30.
septembra. Ako ste vec videli ovo, ignorisite moj mail :)

МИША ТОМАН, студент мастер студија физике, смер Теоријска и
експериментална физика, браниће свој мастер рад под називом: "L
БЕСКОНАЧНО АЛГЕБРЕ ЕЛЕКТРОДИНАМИКЕ НА КОМУТАТИВНОМ И НЕКОМУТАТИВНОМ
ПРОСТОРУ" у четвртак, 30. септембра 2021. године у 10 часова у сали 665.
Комисија за одбрану мастер рада именована је на седници Наставно-научног
већа одржаној 23. јуна 2021. године у саставу: др Марија Димитријевић
Ћирић руководилац рада, др Воја Радовановић и др Никола Коњик.

ДУШАН ЂОРЂЕВИЋ, студент мастер студија физике, смер Теоријска и
експериментална физика, браниће свој мастер рад под називом:
"NONCOMMUTATIVE FIVE - DIMENSIONAL CHERN - SIMONS GRAVITY"
(Nekomutativna petodimenziona Черн-Сајмонсова гравитација) у четвртак,
30. септембра 2021. године у 13 часова у сали 665.
Комисија за одбрану мастер рада именована је на седници Наставно-научног
већа одржаној 23. јуна 2021. године у саставу: др Драгољуб Гочанин,
руководилац рада, др Воја Радовановић и др Марија Димитријевић Ћирић.

ЂОРЂЕ БОГДАНОВИЋ, студент мастер студија физике, смер Теоријска и
експериментална физика, браниће свој мастер рад под називом: "L
БЕСКОНАЧНО АЛГЕБРА И BRST КВАНТИЗАЦИЈА" у четвртак, 30. септембра 2021.
године у 14 часова у сали 665.
Комисија за одбрану мастер рада именована је на седници Наставно-научног
већа одржаној 23. јуна 2021. године у саставу: др Воја Радовановић
руководилац рада, др Марија Димитријевић Ћирић и др Никола Коњик.

СТЕФАН ЂОРЂЕВИЋ, студент мастер студија физике, смер Теоријска и
експериментална физика, браниће свој мастер рад под називом: „ЕНТРОПИЈА
ХОКИНГОВОГ ЗРАЧЕЊА У 2D ДИЛАТОНСКОЈ ГРАВИТАЦИЈИ" у четвртак, 30.
септембра 2021. године у 15 часова у сали 665.
Комисија за одбрану мастер рада именована је на седници Наставно-научног
већа одржаној 23. јуна 2021. године у саставу: др Воја Радовановић
руководилац рада, др Маја Бурић, др Драгољуб Гочанин и др Александра
Гочанин.

Mislim da nece biti on-line prenosa odbrane, ali nisam sigurna. Moze
neko da me ispravi, ako znate vise od mene.

Pozdrav,

Marija

--
Marija Dimitrijevic Ciric