[hep-th] Seminari grupe za gravitaciju, cestice i polja, 18. i 19. maj 2023

Marko Vojinovic vmarko at ipb.ac.rs
Tue May 16 20:13:51 CEST 2023

Pozdrav svima,

U vezi sa Marijinom najavom za seminare u cetvrtak i petak, skrecem paznju
da cete seminare u petak moci da pratite i online. Imamo nov BBB server,
i nov link za pristup je sledeci:

    https://gravityserver.ipb.ac.rs/b/mar-ae0-f4q-qww

Puno pozdrava!

:-)
Marko

Dr. Marko Vojinovic
Group for Gravitation, Particles and Fields
Institute of Physics
University of Belgrade
home page: www.markovojinovic.com
e-mail:    vmarko at ipb.ac.rs