[Institut] svim korisnicima biblioteke IF

Vladan Celebonovic vladan at phy.bg.ac.yu
Thu Oct 24 14:05:41 CEST 2002

   Postovane kolege,
   Ove godine je nas institut imao otvorene pretplate na nekoliko casopisa
koje smo ranije primali,a onda vec godinama iz poznatih razloga ne.
Pretplate su bile rezultat ugovora G17PLUS i Ambasade Holandije u SRJ.Da
vas podsetim,casopisi su:
Journal of Superconductivity
Journal of Low Temperature Physics
Physics Reports
Prva dva naslova su dostupna "on line" sa racunarske mreze IF,a treci u
klasicnoj formi u biblioteci.
Posto se priblizava kraj godine,vreme je za pisanje izvestaja,sto cu da
uradim ja,ali mi trebaju podaci od svih vas.Dakle,molim sve koji su u bilo
kom obliku naucne i/ili pedagoske aktivnosti koristili ove casopise,da  mi
posalju sto preciznije podatke (reference radova,termine predavanja,..bilo
sta gde ste ih koristili).
Ova prica na zalost ima i zavrsetak: Holandjani,koji su uplatili za ovu
godinu,nece to uraditi i za 2003.Trenutno su u toku  pokusaji za nalazenje
novog donatora.
Hvala svima unapred,
pozdrav,
Vladan Celebonovic