[Institut] ANTIVIRUS, obavezno primeniti proceduru

Milos koki.m at yubc.net
Sun Aug 24 18:44:28 CEST 2003

 Poštovani,

  Virusi haraju fakultetom i institutom odavno: ne samo sada, i ne
samo ovaj virus.

  Red je, tako bi trebalo da bude, da se dame i gospoda naučni radnici
osposobe kako pravilno da koriste spravu zvanu "kompjuter".

  Predlažem da se neko lati posla sastavljanja PREZENTACIJE
(predavanje + fajl za distribuciju) o korišćenju kompjutera, o
sigurnosti prilikom izlaska na Internet, kao i o različitim aspektima
korišćenja najpopularnijih programa.

  [Npr., treba pojasniti ljudima kako kompjuter radi; kako se sve
podaci mogu preneti - samim tim i modifikovati, ukrasti, izgubiti; da
je imati anti-virusni program danas stvar elementrne kulture (kao i da
takav program treba update-ovati); da su Internet Explorer, Outlook i
Outlook Express programi najvećeg rizika, te da odavno postoje drugi
programi koji "isto to" rade neuporedivo brže, bolje i elegantnije, na
mnogo višem nivou sigurnosti; ... i tako dalje, i tako dalje...].

  Obzirom da na tom polju imam iskustva, nudim svoju pomoć onome ko se
prihvati realizacije iznešene ideje.

  Minimum bi trebalo da bude ovo što sam naveo.

S poštovanjem,
 Miloš T. Kojašević
 mailto:koki.m at yubc.net
home: (+381 11) 5.96-74.5