[Institut] "Korigovano" obavestenje o Zborniku radova SFKM 2001

Ilija Savic ilija at ff.bg.ac.yu
Thu Jan 16 23:37:58 CET 2003

Postovane koleginice i kolege,

Pre neki dan poslao sam Vam poruku sa atacmentom u kome se nalazio
"preliminarni" sadrzaj broja SFIN-a u kome ce se stampati radovi
prezentirani na SFKM 2001. U ovoj verziji sadrzaja nalazio se izvestan
broj stamparskih i jezickih gresaka, na koje su  mi neki od Vas ukazali.
Sve Vase primedbe su uzete u obzir i tekst korigovanog sadrzaja Vam
saljem u prilogu kao Word file. Note: brojevi stranica svih radova su
ostali isti!

Koristim ovu priliku da se svima koji su mi poslali primedbe
najsrdacnije zahvalim.

Srdacan pozdrav

Ilija Savic
predsednik DFS