[Institut] seminar

Slobodan Ninkovic sninkovic at aob.bg.ac.yu
Thu Jun 19 14:20:09 CEST 2003

Postovani kolega,

Hvala na obavestenju za seminar u IF, 24. o. m. Nadam se da cu doci. Sa
svoje strane, mogu da Vam "uzvratim istom merom". Nas sledeci, jubilarni
dvestoti naucno-strucni skup, treba da se odrzi - u SREDU 25. juna 2003.,
razume se u nasoj biblioteci sa pocetkom u 13 casova. Izlagac i tema su:

Dr Milan M. Cirkovic

POREKLO STRELE VREMENA I MULTIVERZUM    .

Bilo bi mi veoma drago kada biste ovu informaciju prosledili elektronski
po IF. Ja cu, sa svoje strane, kada dodjem u IF 24. juna, sa sobom da
ponesem oglas da bi se tamo okacio.

Mnogo hvala unapred

                                                   s postovanjem
                                                   S. Ninkovic