[Institut] Novosti

Antun Balaz antun at phy.bg.ac.yu
Fri May 30 15:05:34 CEST 2003

Postovane koleginice i kolege,
prelazak na dinamicko dodeljivanje IP adresa nije prosao bas bezbolno (na
cemu mi je iskreno zao), ali mi se cini da je sada vecina problema resena.
Posto u naredne dve nedelje necu biti u zemlji, molim vas da sve
eventualne probleme pokusate da razresite uz pomoc Srbe Todorovica (lokal
105 ili e-mail srbat at phy.bg.ac.yu) ili osobe zaduzene za racunare u vasem
centru. Ako vam ni to ne podje za rukom, javite mi se e-mailom - pokusacu
da vam pomognem ukoliko budem bio u prilici, ili kada se vratim (posle 15.
juna).

Za kraj jedna lepa vest: Internet veza sa svetom bi u najskorije vreme
trebalo da bude poboljsana. Kako mi javljaju iz RCUB-a, uskoro ce biti
pusteno u rad jos 4 Mbps preko Grcke, sto prakticno znaci da ce ukupan
izlaz u svet biti dupliran u odnosu na trenutnu situaciju. Kako je u toku
konfiguracija, ocekuje se pustanje u rad pocetkom sledece nedelje.

Srdacan pozdrav,
Antun Balaz