[Institut] Uspeh nase ekipe na IJSO

Ilija Savic isavic at phy.bg.ac.yu
Tue Dec 14 21:45:37 CET 2004

Drage koleginice/postovane kolege,

Sa posebnim zadovoljstvom zelim da vas obavestim da je omladinska olimpijska
ekipa SCG na I Medjunarodnoj omladinskoj naucnoj olimpijadi (International
Junior Science Olympiad, http://www.ijso-smp.org/ ), koja je odrzana od 5.
do 14. decembra 2004. godine u Dzakarti (Indonezija) postigla sledeci uspeh:

1. Mladen Miljus, 1. razred, Matematicka gimnazija, Beograd - srebrna medalja

2. Marija Grofulovic, 8. razred, Osnovna skola "IX srpska udarna brigada",
Bor - bronzana medalja

3. Suzana Milutinovic, 8. razred, Osnovna skola "Branko Radicevic", Mali
Zvornik – bronzana medalja

4. Luka Gartner, 8. razred, Osnovna skola "Dositej Obradovic", Novi Sad -
bronzana medalja

5. Stefan Stevsic, 1. razred, Gimnazija, Krusevac - bronzana medalja

Vodje ekipe su bili prof. dr Nadezda Novakovic, sa Prirodnomatematickog
fakulteta u Nisu  i dr Srdjan Rakic, sa Prirodnomatematickog fakulteta u
Novom Sadu.

Imao sam zadovoljstvo da nase mlade olimpijce sacekam na aerodromu pri
povratku iz Indonezije i da im licno cestitam na postignutom uspehu. Po
mome misljenju, imajuci u vidu kratak rok za pripremu ekipe i generalno
uslove u kojima mi zivimo i radimo, ovaj uspeh je iznad ocekivanja i za nas
moze da bude ohrabrujuci i u izvesnom smislu motivisuci faktor za nas buduci
rad.

Srdacan pozdrav,
prof. dr Ilija Savic
predsednik Drustva fizicara Srbije