[Institut] video konferencija sa INN \"Vinca\" (fwd)

Antun Balaz antun at phy.bg.ac.yu
Thu Nov 25 15:30:45 CET 2004

---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 25 Nov 2004 09:43:57 +0100
From: Dusan Nikezic <dusan at rt270.vin.bg.ac.yu>
To: antun at phy.bg.ac.yu
Cc: anicin at ff.bg.ac.yu
Subject: video konferencija sa INN \"Vinca\"

Dobar dan,
pisem vam u vezi video konferencije sa INN "Vinca".Trebalo bi da ste vec razgovarali sa Dr. Stevom Jokicem o tome.U atachmentu vam se nalaze detalji koje mi je dao Jokic,a sto se tice tehnickog dela potreban vam je pristojan racunar(pIII,pIV) i dobra internet veza.Nije neophodno ali posluzila bi vam i web kamera i mikrofon da bi i mi vas mogli da vidimo i cujemo.Mislili smo da bi dobro bilo odraditi jednu probu pre same konferencije pa vas molim da mi date email ili telefon osobe koja bi bila zaduzena za tehnicku podrsku kod vas.
Program koji cemo koristiti je Netmeeting.
Postovanje,
Dusan Nikezic