[institut] Fw: Re: PROLA problemi

Antun Balaz antun at phy.bg.ac.yu
Tue Feb 20 14:25:22 CET 2007

Postovane koleginice i kolege,

Verovatno su mnogi od vas primetili da postoje problemi u pristupu PROLA APS
servisu (Phys. Rev, Rev. Mod. Phys. etc.). Nakon vise intervencija kod
KoBSON-a, problem je resen, a ispod je dato uputstvo o podesavanju proxy-ja na
vasem racunaru koje ce vam obezbediti pristup PROLA servisu (i drugim
servisima koje obezbedjuje KoBSON).

Srdacan pozdrav,
Antun Balaz