[institut] Kosovo (fwd)

Djordje Sijacki sijacki at quark.phy.bg.ac.yu
Mon Mar 19 13:06:32 CET 2007

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 19 Mar 2007 13:03:05 +0100
From: miodrag.pavicevic at sbg.ac.at
To: anicin at ff.bg.ac.yu
Cc: cvladica at mkpg.rgf.bg.ac.yu, uskok at sanu.ac.yu, sijacki at phy.bg.ac.yu,
    isavic at phy.bg.ac.yu, kruno at vin.bg.ac.yu, ljika2002 at yahoo.com,
    veskovic at im.ns.ac.yu, pvladan at kv.sbb.co.yu, plazic at rgf.ac.yu,
    rjelenkovic at sbb.co.yu
Subject: Kosovo

----- Original Message -----

From: BIROEKSIM-prodaja <mailto:prodaja at biroeksim.co.yu>

To: Sasa Pavicevic <mailto:sasa.p at fco.co.yu>

Sent: Monday, March 19, 2007 9:01 AM

Subject: Fw: kosovo

Zdravo svima,

Tekst ispod je prosledjen meni pa ga saljem kao kopiju svima koje
poznajem
s ciljem ako moze nesto da se uradi oko Kosova.

Postovani Kolega,

Dobio sam E-mail:

"Imam predlog i malu obavezu za Vas. Nije nista komplikovano i tesko i
trazi
samo malo vremena. Naime, rec je da je u Americkom senatu pokrenut
postupak za
donosenje rezolucije o otcepljenju Kosova (sto je manje vise svima vec
poznato). Onda je jedan od senatora pokrenuo na netu peticiju da bi
prikupio dovoljno glasova i stavio na izglasavanje protivnu rezoluciju.
Sve je
zvanicne prirode i nije neozbiljno. Dajte da ne sedimo skrstenih ruku i
pokusamo bar nesto da uradimo. Ne kazem da cemo sigurno nesto da
promenimo, ali da bar pokusamo.
Sajt je www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187
<http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187>  .Do sada se
prijavilo
oko 30.829 ljudi, a potrebno je 50000 glasova, da bi peticija bila
validna. Najveci problem
je sto mnogo nasi ljudi nezna za ovo. Ako mozete prosirite onima koje
znate i veruje te u njih.

Toliko od mene. Hvala svima. Pozdrav Predrag"

--
Bosko Tasic
--

Sansa za patriotizam na delu....