[institut] izvinjenje kolegama i jedan predlog

Ljubinko Ignjatovic ljuba at phy.bg.ac.yu
Wed May 23 10:13:05 CEST 2007

Draga Dijana,

juce, 22.05.07. je odrzano Naucno vece IF-a. Ja sam veoma zeleo da tom vecu
prisustvujem i licno podrzim izbore u zvanja mojih kolega. Nazalost, ZABORAVIO
sam tu svoju obavezu i nisam prisustvovao vecu iako sam bio u Institutu. Za
takav postupak, naravno, nema opravdanja, ali sta je tu je. Prosto, zivi smo
ljudi, svaki dan sve stariji, a naslage kreca u mozgu neumitno sve vece i vece.

Zato predlazem da ubuduce OBAVEZNO idu dva obavestenja: jedno par dana pre
veca, i jedno na sam dan odrzavanja veca.

Sa postovanjem,

Dr Ljubinko Ignjatovic
Laboratory for Physics of Nonideal Plasma
P. O. Box 57
11001 Beograd
Serbia
Phone:+381 11 31 60 260/137, 205