[institut] Dogovor za novogodisnje paketice

Maja Rabasovic majap at phy.bg.ac.yu
Fri Nov 21 14:32:27 CET 2008

Drage kolege,

Posto nam polako stize Nova godina i vreme "pokloncica",
a znamo ko se tome najvise raduje,
vreme je da odlucimo kako da iznenadimo nase najmladje.
Da bi nastavili tradiciju zapocetu prosle godine,
moramo da na vreme napravimo plan i program desavanja.
Ja cu vam sad izneti ovogodisnji predlog organizacije,
a vi mi mozete pisati ako mislite da bi trebalo
uraditi nesto drugacije ili bolje. Naravno, najbitnije je
da prvo utvrdimo broj zainteresovanih (tj. koliko dece ce biti
na dodeli).
Dakle:

1. Da li ste zainteresovani? Posaljite mi na mail
odgovor da bi znali sa koliko dece raspolazemo.
To je bitno da bi ustanovili okviran predlog za uplatu po detetu!

2. Predlazem da roditelji sami kupe poklone kakve zele i
da ih upakujemo u jednake dzakcice koje cemo kupiti.

3. Cene novogodisnjih trupa koje zabavljaju decu krecu se
od 2600din pa na vise. Profesionalnije animacije i predstave
uz Deda Mraza(koje sam ja nasla)kostaju 150evra ili 180evra. Dakle,u
zavisnosti od broja dece i skupljenog novca dobicemo i odgovarajucu
predstavu, sto kazu:"Koliko para takav ce i Deda Mraz biti". Ako vi
imate neke svoje predloge, izlozite ih.

Puno pozdrava,
Maja Rabasovic