[institut] Novogodisnja predstava sa Deda Mrazom

Maja Rabasovic majap at phy.bg.ac.yu
Fri Nov 28 12:10:12 CET 2008

Drage kolege,

-Evo lepih vesti! Direktor dr Dragan Popovic je
odobrio da Novogodisnja predstava za decu bude poklon
Instituta, tako da mu se ovom prilikom zahvaljujemo.

-Dakle, Novogodisnja predstava i dodela paketica
ce se odrzati 23. decembra (utorak) u 16.00 h u
restoranu Instituta.
-Predstavu ce nam izvesti Pozorisna trupa ZOZO,koja
radi pozorisne predstave i animacije za decu, kao i
promotivne programe za firme. Detaljnije o njihovom
radu mozete pogledati na sajtu:
www.trupazozo.com
-Naziv predstave koju ce nam izvesti je:
"Deda Mraz dolazi u nas grad", a vreme trajanja 40 min.
-U nastavku programa Deda Mraz ce podeliti paketice koje
cemo mi unapred pripremiti. Kao sto smo se dogovorili
svako ce svom detetu kupiti poklone koje cemo spakovati
u jednake dzakcice.
-Do sada je prijavljeno 28-oro dece.
-Sad nam jedino ostaje da kupimo dzakcice, grickalice,
kolace, bombone, sokove, balone i jos neke ukrase. Predlazem da
ko ima jedno dete uplati 300 din, a ko ima dva 400din.
Ja cu prikupljati novac: soba 329 (Laboratorija za atomske sudare).
Lokal:132

Puno pozdrava svima,
Maja Rabasovic