[institut] openif mailing lista

Antun Balaz antun at phy.bg.ac.yu
Tue Jun 23 21:30:09 CEST 2009

Postovane koleginice i kolege,

Danas sam obavesten da je zahtev koji sam uputio prosle nedelje za
otvaranje nove mailing liste pod nazivom openif odobren od strane
rukovodstva Instituta. Ova lista ce biti potpuno otvorena za sve e-
mailove saradnika Instituta i diskusije na bilo koju temu, s tim da se
podrazumeva da nece biti krsenja zakona, kao i da ce se postovati
pravila lepog ponasanja.

Clanstvo na novoj listi je opciono i svi zainteresovani ce moci da se
uclane/isclane kada to zele. Zbog velike kolicine spama i ova lista ce
morati da bude moderisana, ali iskljucivo kako bi se filtrirao spam.
Moderator liste ce biti kolega Milovan Suvakov, koji ce uskoro
obavestiti sve zainteresovane kako da se uclane na listu.

Srdacan pozdrav,
Antun Balaz