[institut] Skup o Marie Curie programu: Institut za fiziku, 30. jun, 10:00

Aleksandar Belic abelic at phy.bg.ac.yu
Mon Jun 29 11:45:13 CEST 2009

Postovane koleginice i kolege,

Zadovoljstvo mi je da Vas obavestim da ce u utorak, 30. juna 2009. g. sa
pocetkom u 10 sati u sali 10 Instituta za fiziku biti odrzan skup
posvecen Marie Curie programu. Gost ovog skupa bice Mr. Janne Salo iz
Evropske komisije, koji je u okviru Marie Curie programa posebno zaduzen
za fiziku. Planirani program skupa:

10:00  A. Belic, N. Milosevic: Welcome addresses
10:05  M. Trajanovic: Mobility portal
10:15  J. Sallo:  FP7 Marie Curie Actions - practical aspects
11:00  Discussion

Marie Curie program nudi raznolike mogucnosti za finansiranje osnovnih
istrazivanja i mobilnosti. Poseban naglasak u predavanju i tokom
diskusije ce biti na prakticnim aspektima, kao sto su na primer:

- Znam istrazivaca iz zemlje X (Nemacka, Indija,...) koji trazi
poziciju. Da li bih mogao da ga angazujem na postdoktorskoj poziciji? Da
li je moguce obezbediti postdoktorsku poziciju, a da se kasnije odabere
osoba?

- Pokusavam da ubedim kolegu iz SAD da se vrati nazad. Cuo sam za
reintegracione grantove. Sta treba uraditi?

- Imamo dobru saradnju sa grupom u zemlji Y i voleo bih da neko vreme
provedem kod njih u istrazivackoj oseti. Medjutim, ne mogu da ostanem
tamo dugo vremena. Kakva su pravila?

O ovim i svim drugim pitanjima koja budete imali ce biti vise reci tokom
diskusije. Pozivam sve istrazivace koji su zainteresovani za mogucnosti
koje pruza Marie Curie program da nam se pridruze na ovom sastanku.

Sa postovanjem,

Aleksandar Belic
Scientific Computing Laboratory
Institute of Physics Belgrade