[institut] korisno obavestenje za koleginice

Milan Minic minic at ipb.ac.rs
Fri Jul 9 11:41:12 CEST 2010

Danas (9. jul) je moja supruga bila na organizovanom pregledu dojki na Trgu
Nikole Pasica br 6. u okviru kolektivnog odlaska na pregled za radnice MUP-a,
gde je zaposlena. Tamo se nalazi i pokretni mamograf, a prvo se obavlja
lekarski pregled, pa se po potrebi upucuje na mamograf ili na ultrazvuk
(mamograf uglavnom za starije zene, a ultrazvuk za mladje).

Ovo vam javljam iz dva razloga:

1) uopste nema guzve

2) iz razgovora sa vrlo ljubaznim doktorom, moja zena je saznala da pregled
nije rezervisan samo za radnice medija, ili MUP-a, ili kako je vec
najavljivano u stampi, vec da SVAKA zena sa OVERENOM zdravstvenom knjizicom
moze doci od 9-17h i obaviti pregled.

Nesto slicno je bilo organizovano prosle godine na Sajmu i odziv je bio ocajan
(mada je i medijska podrska bila isto takva).

Iskoristite priliku i obavite pregled!

Izvinjavam se na smetnji, i pozdrav,

Milan Minic