[institut] Pravilnik, grafikoni

Brana Jelenkovic branaj at ipb.ac.rs
Fri Dec 2 09:14:03 CET 2011

Drage koleginice i kolege,
saljem vam sada poslednju verziju Pravilnika, i dalje bez dodatka 4.
Komisija ce po svemu sudeci zavrsiti posao oko Pravilnika veomo brzo, za
par nedelja, ali je novost da ce onda Maticni odbori imati mesec dana da
daju svoja misljenja i primedbe na tekst Pravilnika. Najveca novost ovog
u odnosu na staru Pravilnik je mnogo veca angazovanost i prava MO na
donosenje posebnih odluka, reci koje se najvise pominju u tekstu su
Maticni odbor, pa je svakako dobro da na kraju MO daju misljanje o
Pravilniku. Ako i dalje imate nekih primedbi i predloga, i verujete da
su promene moguce, posaljite mi ih i ja cu i predstaviti na sastanku MO
za fiziku kada to bude bilo na dnevnom redu.

Saljem vam i zanimljive grafikone koje je uradio Zoran Nikolic i koji
pokazuju brzinu kojom istrazivaci, iz razlicitih oblasti, napreduju u
visa naucna zvanja.

Evo linkova za ove dokumente:
http://www.ipb.ac.rs/documents/Radni_tekst_Pravilnika_poslednja_verzija_29.11.2011.doc
http://www.ipb.ac.rs/documents/Grafikon_napredovanja_u_zvanja.pdf