[institut] Finalni draft pravilnika o izborima u zvanja

Antun Balaz antun at ipb.ac.rs
Wed Dec 21 08:36:35 CET 2011

Postovane koleginice i kolege,

Prosledjujem vam poslednju verziju pravilnika o izborima u zvanja (sa pratecim dokumentima) koju je pripremila radna grupa ministarstva:

http://www.ipb.ac.rs/documents/pravilnik-zvanja-16dec/

Ona je upucena maticnim naucnim odborima, od kojih je zatrazeno da dostave komentare do 25. januara 2012. Nakon toga ce pravilnik biti upucen Nacionalnom savetu za naucni i tehnoloski razvoj na usvajanje.

Kako vecina primedbi i predloga Instituta za fiziku nije usvojena od strane radne grupe (a posebno pitanje reizbora), predlazem da pokusamo jos jednom i da maticnim odborima u kojima imamo predstavnike dostavimo u pisanom obliku predloge Naucnog veca za promenu ove verzije pravilnika.

Srdacan pozdrav,
Antun Balaz

-----
Antun Balaz