[institut] Kuca Djuricima-pocetak gradnje kuce

Đorđe Jovanović djordje at phy.bg.ac.rs
Thu Feb 17 13:56:00 CET 2011

Drage koleginice i kolege

U utorak me je u Manastiru Gračanica zajedno sa popadijom Stević iz Majke
devet Jugovića primio Episkop Raško-prizrenski Teodosije. Razlog je bio što
su, od građevinskih preduzimača, stigle tri ponude za novu kuću porodici
Đurić iz Vitine. Vladika je razmotrio ponude i kako je ponuda jednog Srbina
iz Vitine bila najpovoljnija izabran je on kao izvođač. Takođe, dobijeni su i
zemljišni papiri tako da se početak gradnje kuće očekuje ili krajem februara
ili početkom marta kada malo otopli.

Druga lepa vest je da sam danas, od studenta prodekana sa Medicinskog
Fakulteta Univerziteta u Beogradu, dobio informaciju da bi njihov Fakultet
trebao da nam se priključi već od iduće nedelje da zajedno sakupimo za kuću
Đurićima.

Iskoristili bi priliku da podsetimo da akcija traje još samo 10 dana a
potrebno je da prikupimo još 39.920 dinara. Ako svako da samo 500 dinara u
roku od 2 meseca koliko traje ova humanitarna akcija sakupićemo potrebnih
100.000 dinara. Pošto smo velikim angažovanjem celog kolektiva prošli put
skupili za kravu verujemo da ćemo moći i ovoga puta to da ponovimo.

Hvala vam svima koji ste pomogli i pozivamo i ostale kolege i koleginice da
se priključe zajedničkoj humanitarnoj akciji svih zaposlenih IF.

Pomozimo im!

Komisija za humanitarnu akciju IF
Miomir Erdeljanović, Igor Salom, Đorđe Jovanović

Institute of Physics Belgrade
http://www.ipb.ac.rs/