[institut] Skupstina DFS

Aleksandar Milosavljevic vraz at ipb.ac.rs
Thu May 3 10:42:02 CEST 2012

Postovane koleginice i kolege,

Zelim samo da vas obavestim da ce Skupstine DFS biti odrzana 4. maja 2012.
godine. Ja na ovoj Skupstini ucestvujem kao delegat Instituta za fiziku
(pored ostalih 46 delegata).

Zao mi je sto ovo obavestenje saljem dan pred odrzavanje Skupstine ali i ja
sam dobio poziv 2. maja.

Srdacan pozdrav,

Aleksandar

--