[institut] ONIVO DFS - dopuna liste predstavnika IF

Aleksandar Milosavljevic vraz at ipb.ac.rs
Fri May 11 10:08:27 CEST 2012

Postovane koleginice i kolege,

Na jednom od nasih ranijih sednica NV izabrani su predstavnici IF u
Odeljenje za naucna istrazivanja i visoko obrazovanje (ONIVO) DFS. Pri tome
su izabrani predstavnici za sve trazene Odseke, osim za Odsek za metodiku
nastave fizike, istoriju i filozofiju fizike, gde nismo imali predlozene
kandidate.

Trenutno postoji incijativa da se u okviru ONIVO DFS formira odsek za
istoriju i filozofiju fizike, a jedan od glavnih inicijatora i neko ko je
tome posvetio dosta vremena i rada je Prof Mirjana Popovic-Bozic sa naseg
instituta. S obzirom da ONIVO DFS prakticno jos uvek nije konstituisano, a
mi nemamo predstavnika za Odsek za metodiku nastave fizike, istoriju i
filozofiju fizike, ja predlazem da posaljem u DFS dopunu liste predstavnika,
dakle, pored ostalih: Prof Mirjana Popovic-Bozic - predstavnik IF za Odsek
za metodiku nastave fizike, istoriju i filozofiju fizike.

Kratko obrazlozenje:
- IF bi imao predstavnike u svim Odsecima, sto je dobro s obzirom na
velicinu i renome nase institucije,
- Prof Popovic-Bozic je i inace veoma aktivna u ovoj oblasti u DFS (vec dugo
godina), kao i na medjunarodnom planu (veliki broj projekata, npr.
"Biographies of famous european physicists on posters" koji je podržalo
Ministarstvo za nauku i tehnološki razvoj, aktivna u History of Physics
Group u okviru European Physical Society itd.),
- i pre svega, ima jaku motivaciju i zelju da se intenzivno bavi ovom
tematikom.

S obzirom da je u pitanju samo jedan predstavnik, za mesto koje je inace
upraznjeno (i nije bilo drugih predloga), mislim da nema potrebe da se o
ovome izjasnjavamo na NV, i ako nema konstruktivnih primedbi ja bih sledece
nedelje poslao u ONIVO DFS dopunu nase liste predsatvnika.

Srdacan pozdrav,

Aleksandar Milosavljevic

p.s. Zaista se izvinjavam zbog ovog (i ranijih) dopisa svima onima na IF
koje pitanja vezana za DFS uopste ne interesuju.