[institut] Javna rasprava o Standardima iz fizike

Milovan Suvakov suki at ipb.ac.rs
Wed Jan 16 12:45:09 CET 2013

Poštovane kolege,

Vidim da je na stranici DFS objavljena informacija o javnoj raspravi o
Predlogu standarda iz fizike za srednje škole (na stranici se nalazi i
dokument sa ovim predlogom):

http://www.dfs.rs/?strana=javnaRasprava

Nije jasno ko vodi javnu raspravu i do kada. Koliko sam ja upućen,
Zavod za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja je isped
Ministarstva nadležan za ove standarde. Nisam našao na njihovim
sajtovima informaciju o ovome. Verovatno kasni.

Pošto se ovo direktno tiče naše struke, mislim da bismo trebali da
učestvujemo u ovoj raspravi, bilo kao pojedinci bilo kroz N. Veće kao
što je i ranije bio slučaj.

Posebno je alarmantna činjenica da stručna radna grupa koja je na
ovome radila, nakon godinu dana rada izađe sa dokumentom na 12 strana
koji počinje sa:

"На крају средњег образовања, на основу учења физике, ученици познају
појмове, појаве и
процесе из свакодневног живота и безбедно се крећу и коректно рукују
супстанцама, техничким производима и остварују примерену комуникацију
са људима, животињама и животном средином."

Zamolio bih da ukoliko neko zna više detalja o ovoj javnoj raspravi da
nas obavesti kako bismo mogli u njoj učestvovati.

Srdačan pozdrav,

--
Milovan Šuvakov (Šuki)
E-mail: suki at ipb.ac.rs
Web: http://suki.ipb.ac.rs

Phone: +381 11 3713157
Fax: +381 11 3162190
Laboratory for Gaseous Electronics, Institute of Physics,
Pregrevica 118, Zemun-Belgrade, Serbia