[institut] Fwd: ANKETA: KOLIKO POZNAJETE OTVORENI PRISTUP

Vesna Matic mvesna at ipb.ac.rs
Fri May 17 12:41:20 CEST 2013

Poštovani,

Anketu o dostupnosti naučne literature na internetu mozete preuzeti sa
linka:
http://www.ipb.ac.rs/downloads/Koliko_poznajete_otvoreni_pristup.doc

Ukoliko želite, anketu sa Vašim odgovorima možete proslediti na moju
e-mail adresu: mvesna at ipb.ac.rs
Pozdrav
Vesna Matić, bibliotekar

Dragi moji,

po dogovoru na sastanku Zajednice, 13. maja 2013.  šaljem vam anketu
koju sam prosledila i mojima u Onkološkom institutu.

Anketa se sprovodi kao podrška istraživanju o publikovanju i
dostupnosti naučne literature na internetu. Ima za cilj da otkrije
koliko su istrazivaci upoznati sa publikovanjem u otvorenom pristupu
kao
i to da im kroz anketu ukaze na sve ono sto o tome nisu znali.
Rezultati
ankete su mi bitni za upotpunjavanje predavanja o Otvorenom pristupu
koje ću održati u septembru.

Molim vas da je prosledite vašim istraživačima (putem e maila ili
odštampanu) i odgovore prosledite sekretaru Zajednice Biljani Vuković
ili donesete na sledeći sastanak u junu mesecu.

Pozdrav

Ana Ivković

Viši bibliotekar

Onkološki institut