[institut] Nature rad sa IPB afilijacijom - - - импакт-фактор

Aleksander Kovacevic Aleksander.Kovacevic at ipb.ac.rs
Thu Apr 2 12:15:50 CEST 2015

Драги сви,
Уз честитке Сенки желео бих да додам и то да се на
http://www.nature.com/npg_/company_info/impact_factors.html
налази податак да је за 2013. импакт-фактор овог часописа
42,351.
Аца.

--
Dr Aleksander Kovacevic

Institute of Physics, University of Belgrade
Pregrevica 118, 11080 Belgrade, Serbia
http://www.ipb.ac.rs/