[institut] Обавештење - седница Научног већа 21.01.2015.

Nebojsa Romcevic romcevi at ipb.ac.rs
Mon Jan 19 13:35:44 CET 2015

Poštovane kolege,

Po prvi put koristim ovaj način da vam se obratim. Na to sam prinuđen
poslednjim događajima vezanim za formiranje novog Naučnog veća Instituta
za fiziku. Svi pokušaji da se razgovorom i argumentima dođe do dogovora
sa Direktorom su propali i on je stvari uradio bezobzirno i na silu.

Na zajedničkom sastanku sadašnjih i bivšig članova Centra za fiziku
čvrstog stanja i nove materijale (spisak možete naći na sajtu Instituta)
doneta je odluka da ne učestvujemo u radu Naučnog veća. Smatramo da su
nam ugroženi interesi i onemogućen dalji rad i napredovanje oblasti
kojom se bavimo. O tome smo u dva odvojena pisma Akademik Zoran Popović
(u ima Centra) i ja (u ime Centra za primenjenu fiziku, sada
Laboratorije) obavestili Direktora i predsedavajućeg Naučnog veća. Moje
pismo je u prilogu. Pisma su zavedena i predata drugog radnog dana,
dakle u roku. Direktor i predsedavajući Veća su ignorisali ta pisma. Na
silu smo zadržani u Naučnom veću. To je takođe nedopustivo i neprimereno
instituciji kakva je bila naša.

Ne ulazeći u to da li je procedura ispoštovana, da li je Direktor
zloupotrebio službeni položaj, da li je sakrio informaciju od
Predsedavajućeg i celog Naučnog veća, pišem ovo pismo sa jednom jedinom
namerom da se prihvati naše neučestvovanje u radu Naučnog veća, kao
izraz naše slobodne volje i želje da se ponovo uspostavi dijalog koji je
ovog puta izostao i da se situacija u Institutu popravi.

Vaš kolega,
Nebojša Romčević

p.s. Smatram da nije problem u tome ko su članovi Naučnog veća, to su
naše kolege koje su to i ranije bili, već je problem u tome ko više nije
član tog tela.