[institut] 29.06.2015. Napad kerova na moju 7-ogodišnju ćerku u dvorištu Instituta za fiziku Srbije

Zoran Grujic zoran.grujic at ipb.ac.rs
Tue Jun 30 12:48:53 CEST 2015

Poštovane kolege,

Moram da vas upozorim na neposrednu opasnost koja nas vreba u svakom
momentu u našem dvorištu. Jako je velika trauma koju čovek doživi u
sopstvenoj kući i sopstvenom dvorištu jer se tu oseća sigurno i bezbedno.
Ako čovek nije bezbedan u svojoj kući onda mu mira i spokoja nema. Da će
tako nešto da mi se desi nisam mogao ni da sanjam!

Juče oko 18-19h sam krenuo kući nakon dana provedenog na IF sa svojom
7-ogodišnjom ćerkom koju tog dana nije imao ko da čuva. Dete je bilo srećno
jer je videlo puno zanimljivih stvari. Izašli smo na glavna vrata pored
portira i uputili se ka kolima koja su parkirana kod kotlarnice. U attach i
link ispod je šema našeg kretanja. Beli pravougaonik je auto, bela linija
moja putanja, plava linija putanja kojom se kretalo dete Jasna do momenta
nasrtaja dva crna kera na nju. Crne strelice pokazuju pravac iz koga su se
kerovi, ničim izazvani, sjurili lajući i režeći na dete. U samom trenutku
napada ja sam sedeo u autu spreman da krenem kad je dete počelo da vrišti.
Jasna je potrčala instinktivno ka meni i od kerova putanjom (crveno) koja
je odvela pravo na podzidu kod donjih vrata od kotlarnice. Tu je skočila
dole na beton i povredila nogu. U tom momentu sam ja izašao iz auta i
oterao kerove. Dete je bilo traumirano i jako uplakano. Jasna voli sve kuce
i mace, ali ovako nešto joj se nije desilo u životu! Plače i misli da je
ona kriva i neće da mi prizna da je noga boli jer ću se ja možda ljutiti!
Da je otišla još malo levo pala bi sa visine od preko 2 m - o mogućim
posledicama ne bih ni da razmišljam!

https://www.dropbox.com/s/5ccl84kuu94wj6g/Jasna-IF-kerovi-2015.png?dl=0

Incident su čuli, a možda i delimično videli Saša Lazović i direktor
Bogojević iz svoje kancelarije.

Ako problem već ne može da se reši legalnim sredstvima pozivam kolege na
maksimalan oprez! Puno nas ima malu decu a kerova je mnogo! Izgleda da je
jedna keruša u teranju tako da je sve moguće!

Nadam se da vam nisam pokvario ovako lep dan,
Zoran Grujić

[image: Inline image 1]

dr Zoran Grujic
Institute of Physics