[institut] Подсећање на предавање Живот човека на Косову и Метохији четвртак 13h

Đorđe Jovanović djordje at ipb.ac.rs
Thu Jan 21 11:22:04 CET 2016

Драге колеге

Само да вас подсетим и поново позовем на предавање ‘’Живот човека на
Косову и Метохији’’, који ће се одржати 21.јануара у 13h у читаоници
библиотеке “Др Драган Поповић” у Институту за физику у Земуну.

После дуже посете Косову и Метохији током празника уз дељење
хуманитарне помоћи (око 1200 eвра) коју сте заједно са другима послали
сиромашним породицама

http://www.narodnekuhinjekim.com/vesti/velika-srca-dobrotvora-za-uspeshnu-bozhitshnu-akciju-na-kosovu-i-metohiji

и манастирима на КиМ имао сам доста корисних сусрета како са обичним
светом тако и са српским и албанским политичарима.

Био сам гост манастира Дечани, Епархије рашко-призренске и наших
пријатеља из Мајке девет Југовића и поред осталог присуствовао на
неколико значајних прослава (Божић и Српска Нова година) на којима сам
узео учешће али и користио време да се из прве руке информишем о стању а
пре свега животу људи на Косову и Метохији

Желећи да то све поделим са вама који већ годинама помажете наш народ
на КиМ позивам вас да дођете на предавање.

Чућете како људи стварно живе на КиМ што у данашњим медијима тешко да
ћете чути.

Добро дошли

др Ђорђе Јовановић
научни сарадник

---
GLab/Center for Solid State Physics and New Materials
Institute of Physics Belgrade
Pregrevica 118, 11080 Belgrade, Serbia
Phone: +381 11 3713-156
Fax: +381 11 3160-531