[institut] Plan rada za oktobar 2016. godine

Odeljenje za mehaniku mehanika at turing.mi.sanu.ac.rs
Sat Oct 8 09:32:49 CEST 2016

Postovane kolege,

saljemo vam plan predavanja u okviru Odeljenja za mehaniku Matematickog
instituta SANU za oktobar 2016. godine.

Molimo vas da, ukoliko ste u
mogucnosti, prilozeni plan odstampate i okacite na oglasnim tablama vasih
institucija.

S postovanjem,
Katarina Kukic
Sekretar Odeljenja za mehaniku

***************************

PLAN RADA ZA OKTOBAR 2016. GODINE

Sreda 12.10.2016. 18 casova, sala 301f

Bozidar Jovanovic, Matematicki institut SANU

NETERINA TEOREMA U VREMENSKI ZAVISNIM SISTEMIMA SA VEZAMA I NEKONZERVATIVNIM
SILAMA

Rezime. Polazeći od simetrija linijskog raslojenja defininisanog
nedegenerativnom 1-formom i odgovarajućih perturbovanih sistema, dobijaju se
jednostavne opšte formulacije neholonomne Neterine teoreme.

Sreda 19.10.2016. 18 casova, sala 301f

Filipe Carvalho, Centro de Matemàtica, Universidade do Minho, Istituto
Poltècnico de Viana do Castelo

A CHEMICAL KINETIC APPROACH FOR THE STUDY OF THE ONE DIMENSIONAL DETONATION
WAVE AND ITS STABILITY

Abstract:  In this talk some mathematical methods for the Boltzmann equation
in the context of chemically reactive gases will be presented. Starting from
a kinetic description of the particle interactions we use the Boltzmann
equation to model the evolution of a reactive system in a mesoscopic scale.
When passing to the hydrodynamical limit in a certain regime, we obtain the
reactive Euler equations that are used to study the propagation and
stability of steady detonation waves.

Experimental studies show that detonation waves tend to be structurally
unstable, therefore it is important to understand and predict the formation
of instabilities. This is a complex and lengthy process and new technical
procedures can be very useful  in the satability analysis. We will present
here some contributions in this direction.

*******************

Predavanja su namenjena sirokom krugu slusalaca, ukljucujuci studente
redovnih
i doktorskih studija. Odrzavaju se sredom sa pocetkom u 18 casova u sali
301f
na trecem spratu zgrade Matematickog instituta SANU, Knez Mihailova 36.

dr Katarina Kukic
Sekretar Odeljenja za mehaniku
Matematickog instituta SANU

dr Bozidar Jovanovic